Zavolajte nám bezplatne:

Rozmýšľaš nad kariérou Koordinátora? Vidíš svoju budúcnosť v práci s ľuďmi? My sme rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť, projekty nám neustále pribúdajú a šikovných ľudí nikdy nie je dosť, preto sme sa rozhodli prijať medzi nás novú posilu v osobe HR Koordinátora. Rád/a komunikuješ s ľuďmi a „vieš to s nimi”? Máš angličtinu na komunikatívnej úrovni? Nevadí ti riešiť rôzne problémy a úlohy, možno i mimo rámca svojej pracovnej náplne – nepoužívaš vetu: ”toto nemám v popise práce.“ Ak sú tvoje odpovede: áno, si tu správne a pokračuj v čítaní, kde sa dozvieš, čo všetko od teba očakávame.

Pracovné povinnosti:

  • samostatné vedenie zverených projektov
  • selekcia kandidátov
  • organizovanie a zúčastňovanie sa náborových aktivít
  • vybavovanie a vedenie výberových konaní a následných nástupov
  • realizovanie nástupov nových dočasne pridelených zamestnancov u klienta vrátane kompletného servisu požadovaných služieb
  • zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov, evidencia ubytovaných zamestnancov, monitoring ubytovacích zariadení
  • príprava a spracovávanie podkladov k nástupom zamestnancov
  • kompletná starostlivosť o zamestnanca
  • komunikácia s dočasne pridelenými zamestnancami a riešenie ich požiadaviek a problémov na zverenom projekte – preukazy ZP, mzdy, zálohy, ubytovanie, doprava, OOPP, atď.
  • práca v teréne
  • poradenstvo a konzultácie pre existujúcich klientov
  • vedenie projektovej a internej administratívy
  • administratíva a reporting
  • vhodný kandidát z okolia Žiliny

Ponúkané výhody:

  • zaujímavá práca v silnom zázemí v perspektívnej oblasti
  • interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
  • služobné auto na pobočke
  • notebook a mobilný telefón
  • firemné oblečenie
  • pružný pracovný čas
  • podpora zdravého životného štýlu
  • nápoje na pracovisku zadarmo
  • bonusy pri životných udalostiach
  • finančný príspevok na stravovanie
  • príjemné pracovné prostredie v perspektívnej oblasti

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • znalosť AJ aktívne slovom aj písmom
  • min. stredoškolské vzdelanie
  • prax min. 1 rok na pozícii koordinátora
  • znalosť MS Office
  • časová a priestorová flexibilita
  • komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
  • tvorivosť, samostatnosť, rozhodnosť
  • schopnosť organizovať
  • ťah na bránu
  • zmysel pre pochopenie zákazníka
  • schopnosť nadviazať kontakt

Zobraziť viac ponúk:

Máte záujem o túto pracovnú ponuku? Zanechajte nám svoj telefónny kontakt a my sa Vám ozveme.

Po vyplnení formuláru s číslom nám môžete zaslať prostredníctvom ďalšieho formuláru životopis. Ak ho nemáte pripravený, vytvorte si ho za pár minút vďaka našej šablóne MAXIN’S

Zadajte deň kontaktovania.
Zadajte čas kontaktovania.
Zadajte vaše telefónne čislo.

Správa sa odosiela ...

Ďakujeme za Váš záujem
V prípade, že chcete dostávať relevantnejšie pracovné ponuky, poprosíme o doplnenie údajov.
Zadajte vaše celé meno.
Zadajte vašu e-mailovú adresu.
Zadajte miesto výkonu práce.
Zadajte vaše skúsenosti.
Sem presuňte Vás životopis
Vložiť životopis

Správa sa odosiela ...

Ďakujeme. Vyplnenie Vašich údajov evidujeme.
Budeme Vás kontaktovať čo najskôr.

Ak chcete formulár vyplniť opäť, kliknite na tento odkaz.

Podobné ponuky

Neváhajte nás kontaktovať
Nenašli ste pracovnú ponuku, ktorú ste hľadali?

Volajte na bezplatnú infolinku

0800 365 800

alebo nám zanechajte svoj telefonicky kontakt

Zadajte vaše telefónne čislo.
Súhlaste so spracovaním osobných údajov.

Správa sa odosiela ...