Náplň práce
- Zodpovedá za riadenie zákazníckych reklamácií kvality, za všetku komunikáciu problémov zákazníka do vnútra výrobného závodu a externú komunikáciu s ním.
- Je zodpovedný za implementáciu, riadenie a dodržiavanie štandardov kvality podľa IATF.
- Zodpovedá za vedenie rôznych tímov v prípade reklamačného konania.
- Aktívna komunikácia s výrobným závodom a podpornými oddeleniami spoločnosti.
Základná mzda od 1 900 € fix mesačne + odmena (fix mzda závisí od skúseností a praxe kandidáta).
Benefity
- Priestor dohodnúť si atraktívne platové podmienky individuálne podľa skúseností.
- Rôzne zamestnanecké výhody a benefity – budú prezentované na osobnom pohovore.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Nutnosť praxe min. 3 roky na obdobnej pozícia.
- Požadovaná prax a skúsenosť zo zákazníckou kvalitou.
- Nutnosť – anglický jazyk B2 min.
- Čaká vás tímová práca, no zároveň aj nevyhnutný pre samostatnosť a zodpovednosť.