Pre nášho klienta, spoločnosť, ktorá sa špecializuje na projektovanie rezidenčných aj priemyselných stavieb so zameraním na komplexné riešenia a efektívnu statiku, obsadzujeme pracovnú pozíciu. Spoločnosť realizuje projekty od bytových komplexov cez obchodné centrá až po priemyselné haly či objekty určené pre vzdelávanie a šport.
Náplň práce
- Vystavovanie a správa nákupných objednávok v internom systéme,
- Komunikácia s dodávateľmi – dopytovanie materiálu, sledovanie ponúk, vyjednávanie podmienok,
- Priebežná analýza skladových položiek a návrhy na ich optimalizáciu (zásoby, ceny, obratovosť),
- Porovnávanie cenových ponúk a príprava podkladov pre výber dodávateľov,
- Spolupráca s kolegami z nákupného a logistického oddelenia pri zabezpečení materiálových potrieb,
- Kontrola dodávok (termíny, množstvá, kvalita) a riešenie prípadných nezrovnalostí,
- Pravidelný reporting o stave objednávok a zásob,
- Podpora nákupného tímu pri projektoch, tendroch a administratívnych úlohách,
- Monitoring trhu – sledovanie cien, nových dodávateľov a trendov v nákupe,
- Účasť na príprave interných procesov a návrhoch na zlepšenia v oblasti nákupu.
Benefity
- Prácu na výnimočných projektoch, kde môžeš zanechať svoj rukopis.
- Možnosť viesť vlastný projekt a tím.
- Účasť na odborných konferenciách a seminároch.
- Úhradu členského poplatku SKSI.
- Flexibilný režim – office/homeoffice podľa potreby.
- Férový systém odmeňovania a firemné benefity.
- Priestor na osobný rozvoj – čas aj financie.
- Teambuildingy, firemné akcie, ovocie a káva každý deň.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie II. alebo III. stupňa v odbore pozemné stavby (APS, PS).
- Minimálne 5 rokov praxe.
- Znalosť noriem, technická zdatnosť, schopnosť prepájať teóriu s praxou.
- Angličtina na úrovni B1–B2.
- Znalosť: CRM, MS Office 365, AutoCAD, BIM prehliadače.
- Vodičský preukaz skupiny B2.