Pre nášho klienta hľadáme samostatného a spoľahlivého kandidáta na pozíciu Nákupcu, ktorý bude zodpovedný za správu objednávok, komunikáciu s dodávateľmi a optimalizáciu skladových zásob. Pozícia je vhodná aj pre absolventa s analytickým myslením a pokročilou znalosťou Excelu. Ponúkame flexibilný pracovný čas a nástup ihneď.
Náplň práce
- Vystavovanie a správa nákupných objednávok v internom systéme,
- Komunikácia s dodávateľmi – dopytovanie materiálu, sledovanie ponúk, vyjednávanie podmienok,
- Priebežná analýza skladových položiek a návrhy na ich optimalizáciu (zásoby, ceny, obratovosť),
- Porovnávanie cenových ponúk a príprava podkladov pre výber dodávateľov,
- Spolupráca s kolegami z nákupného a logistického oddelenia pri zabezpečení materiálových potrieb,
- Kontrola dodávok (termíny, množstvá, kvalita) a riešenie prípadných nezrovnalostí,
- Pravidelný reporting o stave objednávok a zásob,
- Podpora nákupného tímu pri projektoch, tendroch a administratívnych úlohách,
- Monitoring trhu – sledovanie cien, nových dodávateľov a trendov v nákupe,
- Účasť na príprave interných procesov a návrhoch na zlepšenia v oblasti nákupu.
Benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti s možnosťou odborného rastu.
- Flexibilný pracovný čas.
- Možnosť sebarealizácie a podieľania sa na zlepšovaní interných procesov.
- Podpora pri vzdelávaní a rozvoji.
- Príjemné pracovné prostredie a tímová spolupráca.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vhodné aj pre absolventa.
- Anglický jazyk – mierne pokročilá úroveň (B1).
- Schopnosť pracovať samostatne a spoľahlivo.
- Skúsenosti v oblasti nákupu sú výhodou, nie podmienkou.
- Pokročilá znalosť MS Excel (funkcie, kontingenčné tabuľky, analýzy).
- Flexibilný pracovný čas.